יום שני, 30 במרץ 2015

מפלט של השראה בעולם מתוקתק!




אוי, כמה שאנחנו זקוקים
למפלט של השראה מהעולם המדוד והמתוקתק
מעשייה מדודה ומבוקרת
מסיפורים ואימג'ים של הצלחה ללא רבב.

לספרה (Sphere) כלשהיא שיש בה מקום לשיח, 
סקרנות והשראת עומק.

אני אישית, גורפת הנאה רבה מהרהור עמוק ואיכותי
שמצליח לשלוף אותי ממה שאני מכירה ויודעת
מרחיב את נקודת ההשקפה
ומביא גילוי חדש.
כמה הנאה יש בגילוי הזה!!

אבל,
לפעמים אנחנו מבלים חיים שלמים בלהיאחז 
במוכר ובידוע
הופכים לעבדים שלו
ובדרך מאבדים את היכולת להטיל ספק
את הכישרון למחשבה מקורית
ואת השאיפה להגדיל את טווח הראייה

וזה, בעצם, מכין אותנו לעולם של קונפקציות.
של שבלונות שבהם נגזר עלינו להיות "סתם עוד אחד"
בתוך מארג מסודר ומוכן מראש
וכואב מכך לא פחות – ידוע מראש.

אז לא.
באמת תודה – אבל לא תודה!

מכירים את ההנאה מבדיקת האיזון העדין של הדברים
על פני אישוש הוודאות
וההגדרות המוכרות והידועות לכל.

הנאה מהטלת ספק
מגילוי מחודש
זה עבורי תענוג אמיתי.
זה אפילו המשמעות של חיות בעיניי.

כי בתוך עולם שהתקתוק והתוצאות מקבלים מקום של כבוד
עליונות אפילו, והופכים לשאיפת-על
על פני זהות אותנטית וביטוי אישי מדויק
קשה לי לנשום.

אמר פעם איש חכם: "שכשכולם חושבים אותו דבר, 
אף אחד לא באמת חושב!"

אז אני רוצה לחשוב
להתבונן
לחוות
להרהר

ואתם מוזמנים לעשות את זה איתי 
בסיור הבא שלי 
הדרכה ייחודית ומרתקת- "עסקים ותענוגות"















מחכה לכם,
אסנת ברושי-חן | קונספט
המומחית בבידול, זהות עסקית ומסר שיווקי ייחודי
המפתחת הבלעדית של שיטת "הליבה השיווקית"
מלווה עסקים ששואפים "לשווק עם הלב, בלי למכור את הנשמה!"
050-7806354 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה