יום שלישי, 24 במרץ 2015

איך זה שבסופו של דבר זה סביב ביטוי וזהות?





אבל אולי בעצם השאלה האמיתית היא – איך ייתכן שלא?!
...
מכירים את זה שכל החיים אתה 
בעצם מתמודד סביב אותו עניין – אותו נושא
וכל הזמן דרך רבדים אחרים,
סיטואציות אחרות,
אנשים אחרים,
אבל בתכל'ס - זה כל הזמן סביב אותו הדבר.

אז הנושאים שאני חגה סביבם כבר שנים רבות
חיים שלמים-
זה סביב ביטוי וזהות.














ארצה או לא ארצה. זה תמיד שם. תמיד מלווה.
תמיד בהגדרה ותמיד באבולוציה.

הנושאים של לתת קול
To speak up
בשמי,
בשם אחרים.
למען אחרים.
לבטא ולהתבטא.
ואוי... כמה שקשה לי לסתום את הפה... :)

תמיד יש לי דעה.
ותמיד אני... מבטא אותה.
גם כשזה לא הכי פופלארי.
גם כשזה לא ממש בקונצנזוס.

הקיצר, להגיד לי לשתוק. לשמור בפנים. 
לחסות. להסתיר...
ללכת בתלם. כמו כולם.
(ולשחוק את הייחוד שלי ואת הנימים של נשמתי)
זה הדבר הכי כואב עבורי!
הכי משתק (-אפרופו).

ולא מזמן יצא שאמרתי לקולגה שאני 
עוסקת במשימת החיים שלי.
זה לא עיסוק.
לא אפיק הכנסה.
בטח ובטח לא תחביב – למרות שאני גורפת הנאה גדולה מכך.

אבל במהות – זו משימת החיים שלי.
זה מה שנועדתי לעשות.

לתת לאחרים קול – קול שהוא מדויק להם
שמבטא את "האני הגדול" שלהם
שמאפשר להם להבין את הזהות שלהם 
ולבטא את המיטב שבהם – אישית או עסקית!

זה לא דברים שמחליטים עליהם באופן רציונאלי
בסגנון של "מה אני אעשה כשאגדל"
כי זה דברים שהנשמה בוחרת ומובילה לשם.

ואם נחשוב על זה רגע, אז לבלות חיים שלמים בלבסס
מיומנויות ובלשכלל אותה - בטח עושה אותי ללא רעה 
במה שאני עושה.

טוב, את זה ניתן לאחרים להגיד.
עכשיו,
אני
אשתוק
:)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה