יום שישי, 9 בינואר 2015

הדבר הנכון הבא בעסק שלך!


בתחילת 2014, אמרתי שאמינות =פומביות.
שבשביל לבנות אמינות, עלייך להיות נוכח בזירה הפומבית.

ומה תביא איתה 2015?
אני מניחה ש-2015 תביא איתה מסע פנימה.
אני מאמינה שב-2015 אמינות = אינטימיות ואישיות ייחודית.
הגיע תורם של העסקים הייחודיים
השונים
האחרים
האותנטיים
והאינטימיים.

עסקים שיש להם אג'נדה גדולה ורוח אנושית.

כן. רוח אנושית.
אבל,
בכדי להיות במיטבינו
ולהביא את אותה רוח אנושית במיטבה
לעסק שלנו

אנחנו צריכים לפעמים לעשות ניקוי.

לבחון את הקשר שבין האישי - לעסקי
ולמנף אותו.

אם זה מדבר אלייך,
"טרקלין העסקים" שלי - יכול להיות הדבר הנכון הבא בעסק שלך!
  • 3 פגישות עבודה בקבוצה קטנה
  • ימי חמישי בבוקר
  • הנושאים: ביטחון אישי ועסקי, תמחור יצירתי ומעצים ומכירה קלה ואותנטית.
כי היום השאלה היא לא אם האישי והעסקי שלובים זה בזה
אלא,
באיזה אופן? - מקדם או עוצר?!
אז נכון שאני לרוב מדברת על בידול, ייחוד ומסר.

אבל, הפעם לקראת 2015 והשינוי שהיא מביאה איתה
אני מזמינה אותך למסע פנימה בכדי
לבחון את העולם הפנימי של העסק שלך
ובכדי להבין כיצד להתגבר על הקשיים (האמיתיים) בשיווק ומכירות.
התנאי: חריצות ומחוייבות. 
יהיה מסע מרתק.
כל הפרטים כאן:
http://concept.ravpage.co.il/biz-lounge

רק כדאי לשים לב:
ההנחה היא עד היום בערב (9 ינואר 2015).
מה לעשות?
ההצלחה לא מחכה. 



























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה