יום שני, 29 בספטמבר 2014

הקושי להֵראות (-לבדל את עצמך וליצור זהות עסקית)















כן.
הקושי להראות.
לעמוד במרכז הבמה. לדבר על עצמך. על העסק שלך.
להיחשף.
להרגיש טוב עם עצמך באור הזרקורים – ברגע שאתה צריך לספר על העסק שלך
במו"מ, שיחת מכירה או פשוט כשאתה נשאל: "מה אתה עושה?"

הקושי להראות
פעמים רבות בכלל לא קשור לעסקים.
הוא לא קשור למוצר או לשירות שלך.
הוא לא קשור לבעיה שאתה פותר ו/או לפתרון שאתה מציע.
הוא לא קשור למקצועיות שלך
לא לניסיון שלך
ואפילו לא לכישורי השיחה והעברת המסר שלך

כל אותם הדברים שבהם מקובל לקשור את הקושי הזה ולהסביר אותו.

כי פעמים רבות – הקושי להראות
קשור למשהו הרבה יותר אישי. הרבה יותר עמוק.
לאותו רגע בחיים, לאותו מקום בחיים - קרוב לוודאי בילדות, שלווה בתחושה ש- "לא ראו אותך".

חוויה של להיות "בלתי נראה" היא חוויה שנצרבת עמוק בנפש ובנשמה.
ומגוון של סיטואציות יוצרות את אותה חוויה ותחושה של "לא רואים אותי".

זה יכול להיות ביקורתיות, או מנגד אהבה חונקת וכמובן הזנחה על גווניה השונים. אני מכנה זאת: "במשפחות הכי טובות...".
זה יכול להתקיים בבית, במשפחה או בסביבת המגורים והחיים.

כשחווים את המקום הזה של "לא רואים אותך"
כשהזהות האישית שברירית ומאוימת
על איזה בסיס בדיוק, יבנה אותו אדם בידול וזהות עסקית יציבה?!

שהרי בידול, מיתוג וזהות עסקית הם אמירה לעולם: "תראו אותי!". הנה אני כאן!

אולם, כשהזהות האישית חתומה בספק, חשש ותחושת הקטנה – היכולת ליצור בידול עסקי וזהות עסקית יציבה ומושכת הופכת להיות משימה בלתי אפשרית.
כמעט.

ולכן, לאמיתו של דבר-
הקושי להֵראות קשור יותר לאמונה שלך בעצמך – מאשר לאמונה שלך בעסק שלך!

ואת היכולת לגשר בעדינות על הפער הזה שבין הזהות האישית לזהות העסקית
את האומץ להֵראות בפומבי, לעמוד במרכז הבמה באופן עוצמתי ולדבר על העסק שלך מתוך תחושה של ביטחון.
תחושה של בית.
זהות שמרגישה בית.
את זה אני יודעת לעשות.
זה הייעוד שלי.
זו הברכה שלי.
זה מה שמייחד את העבודה שלי, הגישה שלי ואותי.

ועכשיו בדיוק, אני מאירה בחום ואהבה את הקושי הזה מזווית שטרם דובר בה כדי שכל מי שזקוק לכך יוכל, באמת ובתמים, לפתוח דף חדש בעשייה העסקית והאישית שלו מבלי להרגיש איום.

אם-כך, אני עושה שיווק מעצים.
אני משתמשת בשיווק – ככלי להעצמה אישית ועסקית.
אז מי אמר בידול – ולא קיבל?!

באיחולי זהות עסקית איתנה וייחודית, 
אסנת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה