יום רביעי, 2 ביולי 2014

למה העולם מלא בעסקים מבודלים ש...לא מצליחים?


זוכרים שסיפרתי לכם על הדיוק שלי בעסק
על התהליך הזה שאני שרויה בו בתקופה האחרונה?
ואם-לא, הנה זה כאן:
http://concept-bidul.blogspot.co.il/2014/06/12.html

אז הפעם אני רוצה לקחת את זה עוד שלב קדימה.
כי תהליך של דיוק הוא לא זבנג וגמרנו.
עבודה על "הליבה השיווקית", על זהות עסקית מדויקת
וייחודית הוא תהליך
אבולוציוני מרתק.
אני, אגב, נהנית ממנו מאוד.

זה לוקח למקומות של בוודאות "לא"! ומה פתאום!!
וזה לוקח למקומות של אושר גדול לראות
לפתע דברים שהיו שקופים.
או ברורים מאליהם.
דברים שנחשפים במלוא הדרם
ומקבלים ערך בגאווה רבה.

שם זה תענוג גדול
כי זה לגלות את עצמך מחדש.

וזה דבר נפלא כשלעצמו.
זה בדיוק הנושא הזה שאני כל הזמן מדברת עליו ש:
"צמיחה עסקית היא גם צמיחה אישית!"

שהדברים שלובים.
מזינים זה את זה.
ואינם מנותקים כלל ועיקר.

ולמה אני משתפת בזה?

כי לפתע הבנתי, בעצם לא ממש לפתע...אלא די בהדרגה
שבתוך כל אלה שמדברים על בידול עסקי
ולאחרונה אני שומעת על כאלה יותר ויותר...

זה שהבידול שלי בין כל אלה שעוסקים בבידול,
זה שלי יש יכולת נוספת מעבר.

אני לא רק מסייעת לעסקים לזהות, להגדיר
ולהבין את הבידול שלהם.
שזה דבר גדול ומשמעותי בפני עצמו.

אלא שאני עושה את זה יחד עם השלב הבא -החשוב והמתבקש!
אני יודעת לסייע לעסקים לבטא את הבידול שלהם במילים הנכונות.

לבטא את הזהות העסקית הייחודית -
באמצעות מסר שיווקי מדויק ואותנטי!
מסר שיווקי שאחרים שמים לב אליו.
מסר שיווקי שווה - התייחסות!

היינו, גם ה"מה?" ובעיקר גם ה-"איך".
"איך לדבר ולבטא את זה נכון ומדויק?"














איך לבטא מסר שיווקי שאחרים ירצו להקשיב לו?!
איך להעביר מסר שיווקי שמבדל אותך ומושך לקוחות?!

כי אם גם המסר שלך לא מבודל - הוא פשוט נעלם.
ונאלם.

ואני מניסיוני הרב, ועם יד על הלב, אומרת, יודעת וחותמת
שהעולם מלא בעסקים מבודלים
עם רעיון ייחודי
עם מגניבות במהות
ועם בידול מאוד חזק וברור

ועדיין,
אף אחד לא יודע על זה.
הם לא בהכרח מצליחים.

ויש גם כאלה שפשוט נכשלים. כישלון חרוץ וכואב.

כי זה לא שהרעיון או הזהות העסקית
שלהם לא הייתה ייחודית.


זה משום שהמסר שלהם לא היה חזק. ברור. נוגע.

האופן שבו הם שיווקו את עצמם- האופן בו דיברו על עצמם
לא היה נכון. לא היה טוב.
לא היה מבודל.

ואם אתם רוצים לדעת מדוע אנשים לא מעוניינים להקשיב
למסר שלכם אז כבר כתבתי על זה. כאן:
http://concept-bidul.blogspot.co.il/2014/06/blog-post_30.html

אבל דקה לפני שאתם צוללים לטקסט, תשאירו לי תגובה
אני משתוקקת לשמוע מה דעתכם.
אני שמחה על הביטוי שלכם.

להצלחתכם,
אסנת.

אסנת ברושי-חן | המומחית לבידול וזהות עסקית ייחודית.
יוצרת שיטת "הליבה השיווקית" ומודל "C.O.R.E" ליצירת מסר שיווקי
שמבדל אותך ומושך לקוחות.
טרנספורמרית עסקית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה