יום רביעי, 18 ביוני 2014

החשיפה הגדולה שלי!






אתמול היה יום הנישואין שלנו - 17 שנה ביחד!  ולמה אני משתפת אתכם? כי זה פשוט מדהים איך כל מה שעברנו בחיים הן תחנות שמובילות אותנו לייעוד שלנו. למה שמיועד לנו!

וכעת לחשיפה גדולה עבורי שמצריכה ממני אומץ רב!! אני אשתף אתכם בעובדות שמעולם לא חשפתי ושיתפתי.

סיפור שלא הרבתי לספר... ואני בוחרת לשתף כדי להשפיע! אם תצליחו לראות את עצמכם בו, אשריי. אם הסיפור שלי יעניק לכם כוח- פעמים כי טוב!

כי הסיפור שלי מתחיל בתחושות של זרות בעצם. בחוסר שייכות. תלישות אפילו.

ולכן, העובדה שיש לי בית ומקום. שהצלחתי לבנות זהות אישית ולצקת בתוכה משמעות - היא לא ברורה לי מאליה!!

הילדה השזופה מימית, שמגיעה לעיר הגדולה - היא זרה! והיא ממשיכה להיות זרה בהמון מקומות ונסיבות בחייה. לימים, בשנות התיכון בפנימייה היא גם "גרה בתיק" ללא שורשים לשום דבר ומקום. ככה בתחושה שלה!

ומתוך התלישות הזו. הזרות. חוסר השורשים.
לבנות זוגיות ומשפחה - לבנות בית, זהות ומקום. משמעות. זה לא ברור מאליו ב כ ל ל!! להיות בעלת בית...

והיום, אחרי חיים שלמים של התמודדות עם המקומות הללו, עם הדיוק האישי שלי - אני מסייעת לבעלי עסקים בדיוק באותו תהליך עם השיטה שלי "הליבה השיווקית".

זה מדהים בעיניי החיבור הזה בין הדברים.

תהליך של יציקת זהות ומשמעות בעסק שלהם.
תהליך של דיוק וביטוי עצמי.
תהליך טרנספורמטיבי של "מתלישות למשמעות".

מסתבר, שאני יודעת לעשות את זה.

עם יד על הלב, התלבטתי רבות אם לשתף, ועד כמה לשתף ואתמול בעיצומה של ההתלבטות האישית וחיבוטי הנפש – בדיוק ברגע שהבנתי כמה עמוק הקשר בין כל מה שעברתי בחיים לבין מה שאני עושה היום בעסק שלי - אני פוגשת את ימית! מופיעה מולי חברת הילדות שלי מימית. סתם ככה לפתע. זה לא קרה מיליון שנה!

מיד הבנתי שזה הסימן עבורי. שזה הסימן שאני צריכה לשתף ולחלוק אתכם את הסיפור הזה שלי כדי שתבינו איך נוצר העסק שלי וכדי לחבר אתכם אל המקום שממנו אני פועלת.

אז, יום נישואין שמח. יש לנו בהחלט מה לחגוג 
 






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה